Hummus Point

2010.01.31. 20:23

Most akkor szeretnék elnézést kérni mindazoktól, akiket zavar, hogy nem tettem fel időben a blogot: Bocsánatot kérek, Ricsi!

Hát a Hummus Pointról sok mindent tudok írni, de akkor nem maradna semmi a képek mellé, ezért csak egy rövid történettel indítanék. Egyik ismerősömmel beszélgettünk arról, hogy egy bizonyos könyvben szereplő egy bizonyos faj miért nem ehet emberi ételt. (Hát ez egy rövid történet volt... ÁÁÁ, nem, csak viccelek, még nincs vége...) "Olyan, mintha te földet próbálnál enni" - magyaráztam, mire jött  válasz: "Miért? vannak olyan vegetáriánusok, akik megeszik a humuszt".

Nem tudom, hogy tényleg léteznek-e olyan vegák, akik földet esznek, a hummust viszont mindenkinek ajánlom a figyelmébe, mivel ez nem más, mint csicseriborsó-krém. És a Hummus pointban ezt lehet enni.

Hummus falafellel - 1190Ft
Kaktusz-füge tea - 330Ft

Ricsi régebben is nagy szeretettel látogatta meg a Hummus pointot, főleg két dolog miatt. Az egyik a frissen facsart narancslé, ami finom viszont sokszáz pénz; a másik viszont az ingyenes kostoló, ahol ilyen fasírtokat lehet sok féle szósszal megkóstolni. Úgy láttam, hogy ízlik neki, vagy csak előttem nem mert panaszkodni. Utólag a kövekezőket mondta: Finom volt, vega kaja volt, rég volt, és a tehina is finom volt.

Falafel laffa - 820Ft
Cappy - 350Ft

Ádám már előre félt a Hummus pointtól, meg a vegetáriánus kajától, mert hogy... hogy miért azt nem tudom. Szerintem azért, mert nincs benne hús, és sok ember fél attól, hogy kevés húst kap.
De így utólag azt mondta, hogy kellemesen csalódott (nem pont ezekkel a szavakkal), mert finom volt, és nagyjából jól lakott vele. Szóval itt az üzenet: a húst kedvelő emberek se riadjanak vissza a Hummus pointtól.


Hummus tehinával - 990Ft
Mentás limonádé - 330Ft

Míg Ádám pozitívan, én negatívan csalódtam, mert ugyan a hummus finom volt, de a tehina nem...  És igen, ugyanazt ettem, mint Ricsi, csak fasirt nélkül.
De egyébként a hummus tényleg jó volt, és külön tetszettek ezek a kis színes szélű tányérok, amiben adták. Természetesen ez az étel is sok volt nekem, és annak ellenére, hogy nem ízlett egy része, otthon azért elkészítem. ;)

Szóval voltunk Hummus pointban, jót ettünk, csak drágán, és most sugallom, hogy mindenki egyszer próbálja ki. De most jöjjenek a pontok!


Pontozás - Hummus Point
Szempont Rebus Ádám Ricsi
Kiszolgálás sebessége 8 6 5
Kiszolgálók 9 9 8
Ár/érték 6 6 7
Minőség/Íz 6 4 9
Kinézet/Találás 9 5 9
Választék 5 5 7
Különlegességek 8 8 10
Italok 9 8 10
Extrák 10 9 10

A bejegyzés trackback címe:

https://kajablog.blog.hu/api/trackback/id/tr731717898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása