Szeráj

2010.01.16. 22:07

Megint egy olyan helyen voltunk, ahová egyébként is szoktunk járni, viszont most nem csak hárman jöttünk. Lájdíz, end dzsentölmen, örömmel jelenthetem be ideiglenes társunkat: Évit.

Csirkés girosz tál - 1200Ft
Barackos Nestea - 350Ft
Csokis baklava - 150Ft

Éviről annyit vagyok hajlandó elárulni, hogy így nézett ki az, amit evett, és persze hogy nagyon ízlett neki, de ezt ő már előre tudta; ezért is jött velünk. Meg egyébként éhes is volt nagyon, meg nagyon kellett sietnie, meg úgy egyébként is. A főételt gondolom, mindenki ismeri, a desszertről pedig elmondom, hogy ez egy csokis finomság, ami tocsog az olajban... Vagy nem tudom, miben, de tocsog. Viszont finom.

Sült bárány - 1400Ft
Török limonádé - 270Ft

Ádámnak csak az volt a problémája azzal, amit evett, hogy későn hozták (azt hiszem, ez majd a pontozásnál is meglátszik), illetve, hogy a hús nem tudott úgy átsülni, mert nem volt olyan az alakja. Az italában nem hiszem, hogy volt bármi különleges, ez a Szeráj saját limonádéja, nyilván azért vette, mert tetszett neki...

 

 

Bárányborda - 1700Ft
Joghurtos ital - 300Ft

Ricsi tányérján lévő húsok jobban át tudtak sülni, mert laposabbak voltak, így ezzel a fogással nem volt problémája. Arra, hogy ezt az italt kérje, tulajdonképpen én kértem meg, és addig-addig iszogattam, amíg rá nem jöttem, milyen íze van: kefír! Ezt nyújtja nekünk a Szeráj, a teljesen folyékony kefírt. Meg egyébként meggylevet is nyújtott voln, ha kértünk volna, de nem kértünk...

 

Dönerkebab - 600Ft
Csokis grízes kocka - 200Ft
Coca-cola - 350Ft

Némi veszekedéssel indítottam, mivel csirkés falafelt kértem csirkés kebab helyett (mert ki volt írva a táblára: falafel - csirke, borjú), ők meg mondták, hogy a falafelt nem tudják hússal adni. Na ekkor legyél okos. Én okos voltam, kebabra módosítottam kérésdemet, amit aztán jóízűen el is fogyasztottam (márhogy a kebabot, nem a kérést). A csokoládét meg imádom, szóval arról nem fogok rosszat mondani, nyílván.

 

Szóval ez volt a kalandunk a Szerájban, sajnos nem tudtunk arra koncentrálni, amire kellett volna, ezért lett ma ilyen gyér az értékelés, nomeg mert a pontokból úgyis minden kitűnik!


Pontozás - Szeráj
Szempont Rebus Ádám Ricsi Évi
Kiszolgálás sebessége 9 5 4 10
Kiszolgálók 6 9 10 10
Ár/érték 7 4 5 7
Minőség/Íz 6 8 9 10
Kinézet/Találás 8 8 8 8
Választék 9 9 8 9
Különlegességek 9 7 8 8
Italok 6 6 10 9
Extrák 8 9 10 10
Lépcsőméret 1      

A bejegyzés trackback címe:

https://kajablog.blog.hu/api/trackback/id/tr381678077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása