Istanbul

2009.12.06. 11:50

...vágyom nálad lenni bitangul ♪ ♪ ♪ Hmmm, úgy tűnik, a fiúknak nem tetszik, hogy dalra fakadtam, csak ezt Ádám a fülére tapasztott kezével fejezi ki, Ricsi pedig azzal, hogy beszáll... (az utóbbival hatásosabban el lehet venni a kedvem a danolászástól) Na mindegy, szóval az Istanbul.

Nos hát alapvetően egyszerűen zajlik minden - bal, jobb, bal, lendít, ugrik fordul, taknyol... ja nem, az a magasugrás... Nézünk, választunk, kérünk, kapunk; fizetnénk, ha Ádám tudna számolni; várunk, míg Ádám számol; Ádám, kell számológép?; fizetünk, köszönünk, megyünk. Ja és hogy mit kértünk?

Napi menü (húsleves, török fűszeres csirke, krumpli) - 1000 Ft
Cappy ice fruit - 350 Ft

Egyébként a leves (és a főétel is) választható, tehát nem kell olyannak lenni, mint Ádám, aki brokkolis karfiolos levest kér, aztán panaszkodik, hogy túl átvette a leves az ízüket... De egyébként ma ő is meg van elégedve:

Nekem tetszett, mert jó volt a kaja minősége, finom volt, az árhoz képest elég sokat kaptam, és jó választék volt

Borjúgirosz tál (borjúhús, pita, krumpli, zöccség) - 1490 Ft /Megnevezés by Ricsi/

Ricsi véleménye Ádámétól szinte gyökeresen eltér (szóban inkább, mint pontokban).  Szerinte

Finom, és kicsit drága, és jó a hús

 - ami azért vicces, mert Ádám szavaiból meg pont hogy azt lehet kivenni, hogy az étel mennyiségéhez képest olcsó. Tanulság a szokásos: ízlések, és pofonok, ugyebár...

Girosz szendvics menü (dönerkebab + coca-cola) - 1020 Ft

Kebabot már gondolom, mindenki evett. Egyetértek Ricsivel, jó a hús, finom a kaja; viszont lehet, hogy ez másoknak kevés lenne (nekem pont elég volt). Itt jut eszembe, hogy ha már Ádám a múltkori bejegyzésben megemlítette az általam elfogyasztott étel átlagos mennyiségét, én most hozzátennék egy szemléltető történtetet, ami múlt hét végén esett meg velem egy tábor menzáján:

Épp vittem ki az ételt, kezemben a tálcámmal beálltam a sorba, mikor szembejött velem egy srác.
 - Mi az, nem ízlett? - nézett a tálcámra.
Némi értetlenkedés után válaszoltam: Ja nem, én ennyit szoktam enni!

Szóval valahogy így kell elképzelni nálam egy átlagos adagot. De nem is ez a lényeg, csak el akartam mesélni... Mert mi a lényeg? Hát persze, hogy a pontozás...


Pontozás - Istanbul
Szempont Rebus Ádám Ricsi
Kiszolgálás sebessége 10 9 10
Kiszolgálók 8 8 8
Ár/érték 8 8 8
Minőség/Íz 8 8 9
Kinézet/Találás 7 7 7
Választék 7 8 9
Különlegességek 8 7 9
Italok 7 6 7
Extrák 6 6 8

A bejegyzés trackback címe:

https://kajablog.blog.hu/api/trackback/id/tr121577545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása